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Tipo de material : bachelorThesis
Título : Propuesta de estrategias comunicacionales para generar la aceptación y activa participación de los ciudadanos de Ibarra en el éxito del proyecto emblemático “ciudades patrimoniales”
Autor : Naranjo Narváez, María del Carmen
Olivo Benavides, Sofía Elizabeth
Tutor : Aguinaga Morán, Vinicio Oswaldo
Palabras clave : COMUNICACIÓN ESTRATÉGICA;CULTURA;CIUDADES PATRIMONIALES;IBARRA-ECUADOR
Fecha de publicación : 2013
Editorial : Quito: Universidad de las Américas, 2013
Citación : Naranjo Narváez, M. C.; Olivo Benavides, S. E. (2013). Propuesta de estrategias comunicacionales para generar la aceptación y activa participación de los ciudadanos de Ibarra en el éxito del proyecto emblemático “ciudades patrimoniales” (Tesis de pregrado). Universidad de las Américas, Quito.
Resumen : El Proyecto Emblemático Ciudades Patrimoniales del Ecuador “PCPE”, fue creado por el Ministerio Coordinador de Patrimonio con el objetivo de proteger y conservar el patrimonio natural y cultural del país...
Descripción : The Flagship Project Heritage Cities of Ecuador was created by the Heritage Coordinator Ministry, in order to protect and conserve the natural and cultural heritage of the country. This Project works with universities, local governments, civil society organizations, government institutions and international organizations relating to heritage management. Within this Project, there is the Heritage Cities Network of Ecuador, which brings together all those cities with heritage assets that are quite important for the history and culture of this country. This Network is formed by 24 cities; one of those cities is Ibarra, where this thesis is based on. Ibarra has been selected as a field of analysis, since despite having a large number of heritage assets, its population unknown the Project and ignore the rich heritage that they have, which creates a lack of national identity in the citizens, becoming the main factor by which is necessary to create a Communication Plan to strengthen the relationship between the Project and the citizens.
URI : http://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/5938
Aparece en las colecciones: Licenciatura en Comunicación Corporativa

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