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Tipo de material : bachelorThesis
Título : Propuesta de un plan de comunicación corporativa y relaciones públicas que logre mayor afluencia, de los habitantes de la ciudad de Quito, al Museo Eduardo Kingman, ubicado en el Valle de los Chillos
Autor : Montúfar Ayala, Rossana Carolina
Tutor : De la Torre Rivadeneira, Galuth Mireya
Palabras clave : COMUNICACIÓN CORPORATIVA;RELACIONES PÚBLICAS;MUSEO EDUARDO KINGMAN-ECUADOR
Fecha de publicación : 2012
Editorial : Quito: Universidad de las Américas, 2012
Citación : Montúfar Ayala, R. C. (2012). Propuesta de un plan de Comunicación Corporativa y Relaciones Públicas que logre mayor afluencia, de los habitantes de la Ciudad de Quito, al Museo Eduardo Kingman, ubicado en el Valle de los Chillos (Tesis de pregrado). Universidad de las Américas, Quito.
Resumen : El Museo Eduardo Kingman fue creado con el fin de preservar el Arte y dar a conocer las magníficas obras del Maestro Kingman, conocido pródigamente a nivel Nacional e Internacional, por sus obras expresivas, marcadas de color e inclinadas hacia la exaltación del indigenismo...
Descripción : Eduardo Kingman Museum was created to preserve the art and raise awareness of magnificent works of Master Kingman, lavishly known nationally and internationally. Prominent because of his expressive works, color marked and inclined toward exaltation of Indigenismo. This nonprofit institution is an organization that disseminates part of the Ecuadorian culture. Unfortunately, the Museum receives weekly visits from 15 people, even though the facility has space to accommodate 200. For this reason, a theoretical and practical research was conducted to help establish the causes of the problem that afflicts those who make the museum. Some of the data showed by the research were: 1- the museum lacks economic resources. 2- The communication activities executed by the museum are not run by a communicator. 3- Most of the population of Quito don not know about the museum, but would be willing to visit it if more advertising were done. Based on these data, a proposal for a Corporate Communications Plan was developed in order to achieve a greater influx of visitors to the Museum, provide possible solutions. And specially, to organize the system and flow of communication between the Museum and its audiences.
URI : http://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/5050
Aparece en las colecciones: Licenciatura en Comunicación Corporativa

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