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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorDe la Torre Rivadeneira, Galuth Mireya-
dc.creatorMontúfar Ayala, Rossana Carolina-
dc.date.accessioned2016-06-03T17:46:10Z-
dc.date.available2016-06-03T17:46:10Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationMontúfar Ayala, R. C. (2012). Propuesta de un plan de Comunicación Corporativa y Relaciones Públicas que logre mayor afluencia, de los habitantes de la Ciudad de Quito, al Museo Eduardo Kingman, ubicado en el Valle de los Chillos (Tesis de pregrado). Universidad de las Américas, Quito.es_ES
dc.identifier.otherUDLA-EC-TCC-2012-03-
dc.identifier.urihttp://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/5050-
dc.descriptionEduardo Kingman Museum was created to preserve the art and raise awareness of magnificent works of Master Kingman, lavishly known nationally and internationally. Prominent because of his expressive works, color marked and inclined toward exaltation of Indigenismo. This nonprofit institution is an organization that disseminates part of the Ecuadorian culture. Unfortunately, the Museum receives weekly visits from 15 people, even though the facility has space to accommodate 200. For this reason, a theoretical and practical research was conducted to help establish the causes of the problem that afflicts those who make the museum. Some of the data showed by the research were: 1- the museum lacks economic resources. 2- The communication activities executed by the museum are not run by a communicator. 3- Most of the population of Quito don not know about the museum, but would be willing to visit it if more advertising were done. Based on these data, a proposal for a Corporate Communications Plan was developed in order to achieve a greater influx of visitors to the Museum, provide possible solutions. And specially, to organize the system and flow of communication between the Museum and its audiences.en
dc.description.abstractEl Museo Eduardo Kingman fue creado con el fin de preservar el Arte y dar a conocer las magníficas obras del Maestro Kingman, conocido pródigamente a nivel Nacional e Internacional, por sus obras expresivas, marcadas de color e inclinadas hacia la exaltación del indigenismo...es_ES
dc.format.extent168 p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherQuito: Universidad de las Américas, 2012es_ES
dc.rightsopenAccess-
dc.subjectCOMUNICACIÓN CORPORATIVAes_ES
dc.subjectRELACIONES PÚBLICASes_ES
dc.subjectMUSEO EDUARDO KINGMAN-ECUADORes_ES
dc.titlePropuesta de un plan de comunicación corporativa y relaciones públicas que logre mayor afluencia, de los habitantes de la ciudad de Quito, al Museo Eduardo Kingman, ubicado en el Valle de los Chilloses_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Aparece en las colecciones: Licenciatura en Comunicación Corporativa

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