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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorEgas Paredes, Gioconda Gabriela-
dc.creatorNaranjo Huera, Vilma Lucia-
dc.date.accessioned2015-09-21T12:10:08Z-
dc.date.available2015-09-21T12:10:08Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationNaranjo Huera, V. L. (2014). Comunicación corporativa del club deportivo universidad técnica de Cotopaxi para mejorar la relación y vínculos con sus públicos de interés (Tesis de maestría). Universidad de las Américas, Quito.es_ES
dc.identifier.otherUDLA-EC-TMDCEI-2014-05-
dc.identifier.urihttp://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/3093-
dc.descriptionAmong the main characteristic of the strategic communication stand out to admit to the planned actions as an appropriate way of management of perceptions for, in a conscious way, to interact with its public of interest and sectors of influence, therefore that all communication efforts are integrated to achieve the proposed objectives, these can be business institutional. The sports club UTC has had an important participation in the national football championship which has allowed that it to go up to rise inside the categories of professional football in the last 6 years from its foundation in 2007, has left relegated the communication no by lack of interest, it is rather because of a lack of resources. The corporate communication is a strategy that allows to improve the relations and links with public, in this case of study with the citizenship of Cotopaxi province, for this reason capture the fans and public relations necessary to its continued growth inside the Ecuadorian football and can get a place yearn in the series A. To deal the theme will arises of initial way to realize an approach to the case study "Sporting Club Cotopaxi Technical University" to analyze corporate communication as an element to improve the relationship and links with public interest. With a quali-qualitative methodology analyzes the context of professional football and perception of its public. The analysis of the present situation of the club with based in the FODA this analysis allowed to develop a communication plan that design a route to manage the communication address of the club. In the present work achievement to identify the variables and reaction that perceived public to be cared for in their informational needs and demands.en
dc.description.abstractEntre las características principales de la comunicación estratégica se destacan el reconocer a las acciones planificadas como la forma adecuada de gestión de percepciones para, de manera consciente, relacionarse con sus públicos de interés y sectores de influencia, de tal manera que todos los esfuerzos de comunicación estén integrados para lograr los objetivos propuestos, sean estos de orden institucional o empresarial...es_ES
dc.format.extent124 p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherQuito: Universidad de las Américas, 2014es_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/es_ES
dc.subjectCOMUNICACIÓN ORGANIZACIONALes_ES
dc.subjectPLANEACIÓN DE LA COMUNICACIÓNes_ES
dc.subjectPROCESO DE COMUNICACIÓNes_ES
dc.subjectIDENTIDAD CORPORATIVAes_ES
dc.titleComunicación corporativa del club deportivo universidad técnica de Cotopaxi para mejorar la relación y vínculos con sus públicos de interéses_ES
dc.typemasterThesises_ES
Aparece en las colecciones: Maestría en Dirección de Comunicación Empresarial e Institucional

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