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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorBustos Cevallos, Sofía Elizabeth-
dc.creatorDávila Lara, Christian Enrique-
dc.date.accessioned2015-09-15T23:43:54Z-
dc.date.available2015-09-15T23:43:54Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationDávila Lara, C. E. (2015). Plan comunicacional para Banco General Rumiñahui, con el fin de fortalecer la cultura, identidad e imagen corporativa, hacia los públicos de interés, en la ciudad de Quito (Tesis de maestría). Universidad de las Américas, Quito.es_ES
dc.identifier.otherUDLA-EC-TMDCEI-2015-19-
dc.identifier.urihttp://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/2796-
dc.descriptionIn the present work, Banco General Rumiñahui (BGR) is the subject of study. The object is analyze how is the current status of the internal and external communication of the Matrix (Quito), and the relationships with the different stakeholders, taking into account the culture, the identity and image of the bank. The action- research model proposed for the present project will provide the knowledge to implement the transformation of the actual state in base of a real case of study and the real variables as culture, Identity and Image BGR. This study has an exploratory and descriptive range that will allow identifying the different stakeholders to now all the tendencies that will help to make a Communication Plan for BGR and in consequence we will increase his participation in the Ecuadorian market...en
dc.description.abstractEn la presente tesis toma como sujeto de estudio al Banco General Rumiñahui BGR y cómo se encuentra el estado actual de la comunicación interna y externa de la Matriz Quito, y la relación que mantiene con los diferentes públicos de interés, alineados a su Cultura, Identidad e Imagen...es_ES
dc.format.extent174 p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherQuito: Universidad de las Américas, 2015es_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/es_ES
dc.subjectCOMUNICACIÓN ORGANIZACIONALes_ES
dc.subjectIMAGEN CORPORATIVAes_ES
dc.subjectCONTROL DE CALIDADes_ES
dc.titlePlan comunicacional para Banco General Rumiñahui, con el fin de fortalecer la cultura, identidad e imagen corporativa, hacia los públicos de interés, en la ciudad de Quitoes_ES
dc.typemasterThesises_ES
Aparece en las colecciones: Maestría en Dirección de Comunicación Empresarial e Institucional

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