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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorBreilh Luna, Alfredo-
dc.creatorJaramillo Flores, Giovanny José-
dc.date.accessioned2018-08-13T22:36:25Z-
dc.date.available2018-08-13T22:36:25Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationJaramillo Flores, G. J. (2000). Creatividad en producción audiovisual (Tesis de pregrado). Universidad de las Américas, Quito.es_ES
dc.identifier.otherUDLA-EC-TPU-2000-28-
dc.identifier.urihttp://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/9629-
dc.descriptionTelevision as a sales tool in an advertising company is very effective in communicating the required message. The art of a good creative, with the organization of an excellent producer, achieve the desired objective. It is important to always be at the technological forefront of the medium, since the consumer is very strict as an audiovisual receiver and should not be underestimated. For this reason in the advertising production of a TV commercial or a radial wedge should be created alternative forms of national production for the enrichment of Ecuadorian advertising. Then, in terms, the new creative producer will become familiar with the operative language in the realization of an advertising project.en
dc.description.abstractLa televisión como herramienta de venta en una empresa publicitaria es muy eficaz para comunicar el mensaje requerido...es_ES
dc.format.extent23 p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherQuito: Universidad de las Américas, 2000es_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.subjectPUBLICIDAD EN TELEVISIÓNes_ES
dc.subjectCREATIVIDADes_ES
dc.subjectPRODUCCIÓN TELEVISIVAes_ES
dc.subjectTELEVISIÓN COMERCIALes_ES
dc.titleCreatividad en producción audiovisuales_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Aparece en las colecciones: Licenciatura en Publicidad

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