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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorSepúlveda Jiménez, Adriana-
dc.creatorGarza Fernández, María de los Ángeles-
dc.date.accessioned2015-09-15T21:26:31Z-
dc.date.available2015-09-15T21:26:31Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationGarza Fernández, M. A. (2015). Plan estratégico para la gestión de la reputación corporativa como activo estratégico y de comunicación con el apoyo de aplicación de herramientas digitales: caso de un hospital privado en el noreste de México (Tesis de maestría). Universidad de las Américas, Quito.es_ES
dc.identifier.otherUDLA-EC-TMDCEI-2015-12-
dc.identifier.urihttp://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/2789-
dc.descriptionThe purpose of this work was to identify the aspects that affect the communication with the public and the importance to take it in consideration when they touch the reputation management of a hospital. It allowed us to pinpoint and identify needs, to present suggestions for action and to propose a Strategic Plan of Communication to support the reputation management of the Hospital at Northeast of Mexico (HNM). It began with an analysis of studies where external Key Public of the HNM participated. The information was classified based on the indicators that would allow us to place the hospital as their principal center for health and for their reputation management. After that, a tree of problems and objectives was presented along with a SWOT (Strengths, Opportunities, Weaknesses and Threats), and the objectives and plans of action for each objective were set up. The first chapter discusses the reputation and its components, the elements that differentiate reputation and image, and its relation with the health institutions...en
dc.description.abstractEl siguiente trabajo tuvo como objetivo identificar aquellos aspectos que afectan la comunicación con los públicos y que son importantes para actuar en la gestión de la reputación en un hospital…es_ES
dc.format.extent223 p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherQuito: Universidad de las Américas, 2015es_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/es_ES
dc.subjectIMAGEN VS REPUTACIÓNes_ES
dc.subjectINSTITUCIONES DE SALUDes_ES
dc.subjectDESCRIPCIÓN DE PÚBLICOSes_ES
dc.subjectCOMUNICACIÓN ESTRATÉGICAes_ES
dc.titlePlan estratégico para la gestión de la reputación corporativa como activo estratégico y de comunicación con el apoyo de aplicación de herramientas digitales: caso de un hospital privado en el noreste de Méxicoes_ES
dc.typemasterThesises_ES
Aparece en las colecciones: Maestría en Dirección de Comunicación Empresarial e Institucional

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