Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/2583
Tipo de material : | bachelorThesis |
Título : | Plan de negocios para el centro integral deportivo Iron Women. Iron-Kids en la ciudad de Quito |
Autor : | Salazar González, Daniela Carolina |
Tutor : | García Guillem, Daniela Cristina |
Palabras clave : | PLANEACIÓN EMPRESARIAL;GIMNASIOS;MADRES;NIÑOS;QUITO-ECUADOR |
Fecha de publicación : | 2015 |
Editorial : | Quito: Universidad de las Américas, 2015. |
Citación : | Salazar González, D. C. (2015). Plan de negocios para el centro integral deportivo "Iron Women. Iron-Kids" en la ciudad de Quito (Tesis de pregrado). Universidad de las Américas, Quito. |
Resumen : | El siguiente plan de negocios tiene como objetivo principal determinar la viabilidad de la creación del Centro Integral Deportivo Iron Women /Iron Kids... |
Descripción : | The following business plan has like a main objective to determine the feasibility of the creating the Integral Sports Center Iron Women - Iron Kids. Which is a gym located in the city of Quito and will be aimed at mothers with their children between the age of 1 -5 years, and for females in general. The industry in which is located the Sports Center is the Integral Sport and Recreation Instruction; which has presented a growth in recent years as evidenced by the industry GDP reflecting an increase of 4 % in 2013 (Banco Central del Ecuador, 2013, PIB por Industria) . In Quito, there are 83 businesses in the industry Sports and Recreation Instruction (INEC, 2010, Sí Emprende), this indicates that there is a demand for services that the industry provides… |
URI : | http://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/2583 |
Aparece en las colecciones: | Ingeniería en Negocios Internacionales |
Ficheros en este ítem:
Fichero | Descripción | Tamaño | Formato | |
---|---|---|---|---|
UDLA-EC-TINI-2015-05(S).pdf | TESIS A TEXTO COMPLETO | 5,26 MB | Adobe PDF | Visualizar/Abrir |
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons