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Tipo de material : bachelorThesis
Título : Creatividad en producción audiovisual
Autor : Jaramillo Flores, Giovanny José
Tutor : Breilh Luna, Alfredo
Palabras clave : PUBLICIDAD EN TELEVISIÓN;CREATIVIDAD;PRODUCCIÓN TELEVISIVA;TELEVISIÓN COMERCIAL
Fecha de publicación : 2000
Editorial : Quito: Universidad de las Américas, 2000
Citación : Jaramillo Flores, G. J. (2000). Creatividad en producción audiovisual (Tesis de pregrado). Universidad de las Américas, Quito.
Resumen : La televisión como herramienta de venta en una empresa publicitaria es muy eficaz para comunicar el mensaje requerido...
Descripción : Television as a sales tool in an advertising company is very effective in communicating the required message. The art of a good creative, with the organization of an excellent producer, achieve the desired objective. It is important to always be at the technological forefront of the medium, since the consumer is very strict as an audiovisual receiver and should not be underestimated. For this reason in the advertising production of a TV commercial or a radial wedge should be created alternative forms of national production for the enrichment of Ecuadorian advertising. Then, in terms, the new creative producer will become familiar with the operative language in the realization of an advertising project.
URI : http://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/9629
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