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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorCarrión Betancourt, Carlos Enrique-
dc.creatorErazo Navarrete, Wilmer Stalin-
dc.creatorGuerrero Fiallos, German Patricio-
dc.date.accessioned2020-11-16T02:48:13Z-
dc.date.available2020-11-16T02:48:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationErazo, W.; Guerrero, G. (2020) Implementación de un chatbot para recolección de posibles casos de covid-19 mediante una página web (Tesis de pregrado). Universidad de las Américas, Quito.es_ES
dc.identifier.otherUDLA-EC-TIRT-2020-34-
dc.identifier.urihttp://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/12899-
dc.descriptionToday the evolution of artificial intelligence is already more present today, with the resolution to automate various processes within any type of organization, company or institution, artificial intelligence allows us to develop a Chatbot (robot) that has the ability to simulate the conversation a human needs. Artificial intelligence has the ability to acquire and apply learned knowledge, the same amount of information as human intelligence. Currently, there are several creations in chatbot that allow automating recurring processes, can decrease the response times of an activity, guarantee the availability of the service and / or omit the presence of a person. In the health area, it is essential to have an assistant who knows how to give information at any time of the day, and even more so when it is crossed by global health crises. The present research work is oriented to the implementation of a Chatbot based on artificial Intelligence to help in the detection of possible cases of COVID-19, within the institutional platform and that counts as support to predict possible contagions.en
dc.description.abstractHoy en día la evolución de la inteligencia artificial ya está más presente en nuestros días, con la finalidad de automatizar varios procesos dentro de cualquier tipo de organización, empresa o institución, la inteligencia artificial nos permite poder desarrollar un Chatbot o robot que cuenta con la capacidad de poder simular la conversación que tendría un humano...es_ES
dc.format.extent86 p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherQuito: Universidad de las Américas, 2020es_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/*
dc.subjectINTELIGENCIA ARTIFICIALes_ES
dc.subjectDESARROLLO DE SOFTWAREes_ES
dc.subjectASISTENTES VIRTUALESes_ES
dc.subjectPLATAFORMA VIRTUALes_ES
dc.subjectTELESALUDes_ES
dc.subjectCOVID 19es_ES
dc.titleImplementación de un chatbot para recolección de posibles casos de covid-19 mediante una página webes_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Aparece en las colecciones: Ingeniería en Redes y Telecomunicaciones

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