Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/9465
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorPazos León, Marco Vinicio-
dc.creatorJiménez Villacrés, Mónica Estefanía-
dc.date.accessioned2018-07-30T21:44:44Z-
dc.date.available2018-07-30T21:44:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationJiménez Villacrés, Mónica Estefanía (2018). Plan de mercadeo para la expansión de la microempresa de comercialización de productos de lencería Al Costo CIA. Ltda., en la ciudad de Quito. Facultad de Posgrados. UDLA. Quito. 81 p.es_ES
dc.identifier.otherUDLA-EC-TMMGM-2018-02-
dc.identifier.urihttp://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/9465-
dc.descriptionThe present work has been created with the purpose of expanding the company of Marketing of Lingerie and Underwear Distribuidora Al Costo Cia. Ltda. Through a Marketing Plan that allows to know the viability of the proposal to contribute to the growth and passion of the microenterprise, and to be able to cover greater areas of the market to offer products of high quality and durability by the high demand of customers in view of the growing fashion boom. This project is developed in five main chapters that are: Chapter I, refers to the introduction, background, objectives Justification and as well as the situational diagnosis of the company. Chapter II deals with market analysis, macro and micro, and marketing mix strategies, the methodological framework is developed in a qualitative descriptive research as it seeks to know tastes, preferences, trends, customer requirements, as well as consumers. Chapter III refers to the strategy operational for the constitution, location and execution of the new brand store, the human resource requirements, equipment and investments that it intends to implement to develop the new company in the city of Quito, also the necessary implements for the implementation of ecommerce I the company. Chapter IV, this chapter will carry out a financial analysis to know the viability of the marketing plan by means of financial tools that allow having a clear vision of the future panorama of the new brand store. Chapter V: finally, the conclusions and recommendations are presented to create strategies and make decisions of the respective study.en
dc.description.abstractEl presente trabajo se ha creado con la finalidad de expandir la empresa de Comercialización de Lencería y Ropa interior Distribuidora Al Costo Cía. Ltda. A través de un Plan de Mercadeo que permita conocer la viabilidad de la propuesta para contribuir al crecimiento y apasionamiento de la microempresa, y poder cubrir mayores zonas de mercado para ofrecer productos de alta calidad y durabilidad por la alta demanda de clientes en vista del creciente auge de la Moda...es_ES
dc.format.extent81 p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherQuito: Universidad de las Américas, 2018es_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.subjectDESARROLLO EMPRESARIALes_ES
dc.subjectMICROEMPRESAes_ES
dc.subjectDISTRIBUCIÓN COMERCIALes_ES
dc.subjectLENCERÍAes_ES
dc.subjectINDUSTRIA TEXTILes_ES
dc.subjectQUITO-ECUADORes_ES
dc.titlePlan de mercadeo para la expansión de la microempresa de comercialización de productos de lencería Al Costo CIA. Ltda., en la ciudad de Quitoes_ES
dc.typemasterThesises_ES
Aparece en las colecciones: Maestría en Mercadotecnia Mención en Gerencia de Marca

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
UDLA-EC-TMMGM-2018-02.pdf1,22 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.