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Tipo de material : masterThesis
Título : Plan de mercadeo para la expansión de la microempresa de comercialización de productos de lencería Al Costo CIA. Ltda., en la ciudad de Quito
Autor : Jiménez Villacrés, Mónica Estefanía
Tutor : Pazos León, Marco Vinicio
Palabras clave : DESARROLLO EMPRESARIAL;MICROEMPRESA;DISTRIBUCIÓN COMERCIAL;LENCERÍA;INDUSTRIA TEXTIL;QUITO-ECUADOR
Fecha de publicación : 2018
Editorial : Quito: Universidad de las Américas, 2018
Citación : Jiménez Villacrés, Mónica Estefanía (2018). Plan de mercadeo para la expansión de la microempresa de comercialización de productos de lencería Al Costo CIA. Ltda., en la ciudad de Quito. Facultad de Posgrados. UDLA. Quito. 81 p.
Resumen : El presente trabajo se ha creado con la finalidad de expandir la empresa de Comercialización de Lencería y Ropa interior Distribuidora Al Costo Cía. Ltda. A través de un Plan de Mercadeo que permita conocer la viabilidad de la propuesta para contribuir al crecimiento y apasionamiento de la microempresa, y poder cubrir mayores zonas de mercado para ofrecer productos de alta calidad y durabilidad por la alta demanda de clientes en vista del creciente auge de la Moda...
Descripción : The present work has been created with the purpose of expanding the company of Marketing of Lingerie and Underwear Distribuidora Al Costo Cia. Ltda. Through a Marketing Plan that allows to know the viability of the proposal to contribute to the growth and passion of the microenterprise, and to be able to cover greater areas of the market to offer products of high quality and durability by the high demand of customers in view of the growing fashion boom. This project is developed in five main chapters that are: Chapter I, refers to the introduction, background, objectives Justification and as well as the situational diagnosis of the company. Chapter II deals with market analysis, macro and micro, and marketing mix strategies, the methodological framework is developed in a qualitative descriptive research as it seeks to know tastes, preferences, trends, customer requirements, as well as consumers. Chapter III refers to the strategy operational for the constitution, location and execution of the new brand store, the human resource requirements, equipment and investments that it intends to implement to develop the new company in the city of Quito, also the necessary implements for the implementation of ecommerce I the company. Chapter IV, this chapter will carry out a financial analysis to know the viability of the marketing plan by means of financial tools that allow having a clear vision of the future panorama of the new brand store. Chapter V: finally, the conclusions and recommendations are presented to create strategies and make decisions of the respective study.
URI : http://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/9465
Aparece en las colecciones: Maestría en Mercadotecnia Mención en Gerencia de Marca

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