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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorEnríquez Cruz, María José-
dc.creatorSalazar Bustillos, Román Augusto-
dc.date.accessioned2015-05-31T20:11:24Z-
dc.date.available2015-05-31T20:11:24Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationSalazar Bustillos, R. A. (2013). Propuesta de un plan integral de comunicación para Impulsar el proyecto orientado a inculcar el hábito de la lectura de el comercio impreso, en los estudiantes Universitarios de la ciudad de Quito (Tesis de pregrado). Universidad de las Américas, Quito.es_ES
dc.identifier.otherUDLA-EC-TCC-2013-19-
dc.identifier.urihttp://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/812-
dc.descriptionThis research focuses on the analysis of communication in a printed media, case “El Comercio”. The problem of the institution is the loss of newspaper readers. That is the reason why the proposal is a Communication and Public Relations campaign aimed to young university students. The research applied in private universities of Quito, clearly shows the lack of interest in reading of this target. In addition to the field research (qualitative and quantitative), different theories about mass media, communication and public relations were discussed and exemplify in the presented proposal. This work has been classified, for better understanding, in different sections. These contain at the beginning a chapter about Media history. Also there has been a chapter dedicated to the institution, in this case “El Comercio”. The additional chapters are about the research and the proposal. Finally conclusions and recommendations are presented.en
dc.description.abstractEste trabajo de investigación se centra en el análisis de la comunicación en un medio impreso, caso El Comercio...es_ES
dc.format.extent205 p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherQuito: Universidad de las Américas, 2013es_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/es_ES
dc.subjectCOMUNICACIÓN CORPORATIVAes_ES
dc.subjectMEDIO DE COMUNICACIÓN IMPRESOSes_ES
dc.subjectHÁBITOS-LECTURAes_ES
dc.titlePropuesta de un plan integral de comunicación para Impulsar el proyecto orientado a inculcar el hábito de la lectura de el comercio impreso, en los estudiantes Universitarios de la ciudad de Quitoes_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Aparece en las colecciones: Licenciatura en Comunicación Corporativa

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