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Tipo de material : bachelorThesis
Título : Propuesta de un plan de comunicación corporativa y de relaciones públicas, encaminado a fortalecer la imagen pública del proyecto de agricultura urbana Participativa agrupar y facilitar el logro de sus objetivos
Autor : Garzón Viteri, José Daniel
Tutor : Enríquez Cruz, María José
Palabras clave : COMUNICACIÓN CORPORATIVA;RELACIONES PÚBLICAS;IMAGEN PÚBLICA;AGRICULTURA URBANA
Fecha de publicación : 2013
Editorial : Quito: Universidad de las Américas, 2013
Citación : Garzón Viteri, J. D. (2013). Propuesta de un plan de comunicación corporativa y de relaciones públicas, encaminado a fortalecer la imagen pública del proyecto de agricultura urbana Participativa agrupar y facilitar el logro de sus objetivos (Tesis de pregrado). Universidad de las Américas, Quito.
Resumen : La Agencia Metropolitana de Promoción Económica CONQUITO, dentro su amplia variedad de proyectos de inclusión económica y social, viene desarrollando desde el año 2005, el proyecto de Agricultura Urbana Participativa AGRUPAR, el cual nace como una estrategia para el mejoramiento de ingresos y generación de trabajo mediante el fomento de microempresas...
Descripción : The Metropolitan Economic Development Agency CONQUITO, within its wide variety of projects economic and social inclusion, has been developing since 2005, the draft AGRUPAR Participatory Urban Agriculture, which emerged as a strategy for improving income and job generation through the promotion of micro production, processing and marketing organic products generated in these agricultural production units, called bioferias sites; also to contribute to the food security of the most vulnerable people in the district, especially those located in urban neighborhoods, peri-urban and rural areas of Quito. Even though the project has been working until these days, it has not been able to have a higher growth due to lack of public from the DMQ, who attend to the bioferias. For these reason, the sales volume is not the same at all points of sale, which entities private not linked to the project as strategic partners, where there is mutual benefit. Therefore, once the present academic work, it was determined that it is appropriate to propose a Communication Plan and Public Relations to restructure the identity of the project, allowing it to generate a positive perception among the inhabitants of the District, so that, to position an image of Group strengthened, and consequently, this will open doors to new partnerships and agreements with various institutions to the benefit involved.
URI : http://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/802
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