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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorPardo Rueda, María Andrea-
dc.creatorDávila Castro, Camila-
dc.date.accessioned2017-04-21T23:31:33Z-
dc.date.available2017-04-21T23:31:33Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationDávila Castro, C. (2016). Guía para el desarrollo de marketing experiencial a través del art-vertising y el experience desing para promover la participación de los asistentes a teatros en la ciudad de Quito. Caso: Teatro Patio de Comedias (Tesis de pregrado). Universidad de las Américas, Quito.es_ES
dc.identifier.otherUDLA-EC-TPU-2016-03-
dc.identifier.urihttp://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/6811-
dc.descriptionThe consumer with the passing of time to come to a level of requirement toward the marks much bigger than in the past, it is for this reason that brands should strive to be a part of the life of their consumers, generating experiences within the place where you can find the product or service. Experiential marketing as well as the experience design are techniques that allow the brand to have a connection with their consumers, thereby linking the senses, the emotions and the sensations with the experiences that they generate. The art-vertising is a new trend within the advertising which supports visually and aurally to the brand using works of art the which helps the consumer you want to go beyond just an image. The theater is an art in which all the senses must be awake, attendees should have a momentum to make a perfect connection with the work, the lights, the music, the actors, the stage play a very important role in making the public puts you in the story. For that the public will live a unique and unforgettable experience we need to do a perfect combination between these techniques and new trends, it is by this will be done this guide. As we said Paco Santamaria "Live the experience is to make live to marks".en
dc.description.abstractCon el pasar del tiempo, el consumidor ha llegado a un nivel de exigencia hacia las marcas mucho más grande que en el pasado, es por esta razón que las marcas deben aspirar a ser parte de la vida de sus consumidores, generando experiencias dentro del lugar, donde se encuentra el producto o servicio…es_ES
dc.format.extent139 p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherQuito: Universidad de las Américas, 2016es_ES
dc.subjectMARKETING EXPERIENCIALes_ES
dc.subjectART-VERTISINGes_ES
dc.subjectTEATROes_ES
dc.titleGuía para el desarrollo de marketing experiencial a través del art-vertising y el experience desing para promover la participación de los asistentes a teatros en la ciudad de Quito. Caso: Teatro Patio de Comediases_ES
dc.typebachelorThesises_ES
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