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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorLarrea Cabrera, Susana Janneth-
dc.creatorProaño Cabezas, Andrés David-
dc.date.accessioned2017-02-21T19:27:11Z-
dc.date.available2017-02-21T19:27:11Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationProaño Cabezas, A. D. (2016). Plan de negocios para la creación de una cadena de comercio para la venta de bebidas naturales en el sector centro-norte de la ciudad de Quito (Tesis de maestría). Universidad de las Américas, Quito.es_ES
dc.identifier.otherUDLA-EC-TMAEF-2016-03-
dc.identifier.urihttp://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/6429-
dc.descriptionJugos al Paso project is designed as a business model that seeks to meet the needs of potential consumers of natural drinks instantly made achieving quality standards throughout all the chain value, especially in food handling, as it could cause health problems if it is not properly treated. The project business model and marketing strategy is established after performing surveys, which allowed understand the market and its needs, the main strategy to be applied is the differentiation, that is to highlight the main characteristic that makes this product better that of the competitors. The project analyzed human resources process from recruitment, training policies, roles and functions in the organization and salaries policies, allowing since the beginning having the staff fit for each position and motivated to develop activities in the best way possible. Operation chapter focused on defining the investment required to implement this project and know the production capacity. The conservative production level was chosen for this analysis. Financial analysis begins with the projection of the income statement for five years to obtain cash flows of the project allowing evaluating through the net present value (NPV) and Internal Rate of Return (IRR). The general conclusion of this project is that it is feasible and should be implemented to achieve the expected results.en
dc.description.abstractEl proyecto de Jugos al Paso está concebido como un modelo de negocio que busca satisfacer las necesidades de posibles consumidores de bebidas naturales hechas al instante, que cumplan con normas de calidad en toda la cadena de valor especialmente en la manipulación de alimentos, ya que esto podría causar daños a la salud si no es tratado adecuadamente...es_ES
dc.format.extent70 p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherQuito: Universidad de las Américas, 2016es_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/es_ES
dc.subjectPLANEACIÓN EMPRESARIALes_ES
dc.subjectINDUSTRIA ALIMENTICIAes_ES
dc.subjectINDUSTRIA Y COMERCIOes_ES
dc.subjectDEBIDASes_ES
dc.subjectJUGOS DE FRUTASes_ES
dc.titlePlan de negocios para la creación de una cadena de comercio para la venta de bebidas naturales en el sector centro-norte de la ciudad de Quitoes_ES
dc.typemasterThesises_ES
Aparece en las colecciones: Maestría en Administración De Empresas Mención Finanzas

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