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Tipo de material : bachelorThesis
Título : Gestión de la imagen corporativa del Deportivo Independiente del Valle como promotor de desarrollo social de jóvenes
Autor : Dávalos Barriga, María Mercedes
Tutor : Villalobos Arqueros, Juan Alejandro
Palabras clave : IMAGEN CORPORATIVA;CLUB DEPORTIVO;INDEPENDIENTE DEL VALLE;DESARROLLO SOCIAL
Fecha de publicación : 2016
Editorial : Quito: Universidad de las Américas, 2016
Citación : Dávalos Barriga, M. M. (2016). Gestión de la imagen corporativa del Deportivo Independiente del Valle como promotor de desarrollo social de jóvenes (Tesis de pregrado). Universidad de las Américas, Quito.
Resumen : El siguiente documento está conformado por cuatro capítulos. El primero de ellos define aportes teóricos de distintos autores sobre la Imagen Corporativa de los Clubes Deportivos, además conceptos acerca del Desarrollo Social de Jóvenes y estrategias de comunicación en los mismos…
Descripción : The following document consists of four chapters. The first defines theoretical contributions of different authors on the Corporate Image of the Sports Clubs, also concepts of Social Development Youth and communication strategies in them. The second chapter of this document is an overview about the company elected to the project unfolds: Independiente del Valle, from this research methodology for this work was built. Similarly to the public to which it was applied, in order to establish the image that the different public of the activities of social development of young people who carried out the Independiente del Valle and which communication strategies are that sports clubs run. Similarly, in this section, the results of the research reveal different populations. The third chapter presents the conclusions and recommendations subsequently thrown to the realization of research performed in the second chapter with different audiences and literature review of the first chapter, this will allow the development of the communicational proposal (strategic communication plan) for the Deportivo Independiente del Valle. Finally, the strategic communication plan is detailed in chapter number four, which drives the communication strategies of corporate management of Deportivo Independiente del Valle image as a promoter of social development of young people.
URI : http://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/6256
Aparece en las colecciones: Licenciatura en Comunicación Corporativa

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