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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorEnríquez Tito, Luis Giovanny-
dc.creatorCruz Pico, Juan Sebastián-
dc.date.accessioned2016-11-21T16:00:33Z-
dc.date.available2016-11-21T16:00:33Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationCruz Pico, J. S. (2016). Estrategias de benchmarking para la gestión de la imagen empresarial. Scandia muebles (Tesis de pregrado). Universidad de las Américas, Quito.es_ES
dc.identifier.otherUDLA-EC-TCC-2016-62-
dc.identifier.urihttp://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/6064-
dc.descriptionThis project aims titling linking benchmarking and management of corporate image, reaching a communicational, feasible and applicable proposal for SCANDIA furniture company. Part of the theoretical analysis of the benchmarking process, with an approach to communication, to use as a path to corporate image management. To do this, this work was based on two key points: the theory analysis and benchmarking process posed by one of the leaders in the field, Boxwell (1995) and the theory analysis and image formation process image raised by Capriotti (1992). These postulates were approached from external communicational perspective. From the conceptual analysis of the most important points and the contributions of several authors, became a multimodal research, in phases, to different target audiences and, according to the results, finally able to achieve a plan of real communication, and consistent with applicable research.en
dc.description.abstractEl presente proyecto de titulación tiene como objetivo la vinculación del benchmarking y la gestión de imagen empresarial, llegando a una propuesta comunicacional, factible y aplicable, para la empresa SCANDIA muebles…es_ES
dc.format.extent84 p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherQuito: Universidad de las Américas, 2016es_ES
dc.subjectBENCHMARKINGes_ES
dc.subjectIMAGEN EMPRESARIALes_ES
dc.subjectSCADIA MUEBLESes_ES
dc.titleEstrategias de benchmarking para la gestión de la imagen empresarial. Scandia muebleses_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Aparece en las colecciones: Licenciatura en Comunicación Corporativa

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