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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorAguirre Casco, Cecil Edmundo-
dc.creatorGaete Aguirre, Emilio Alejandro-
dc.date.accessioned2016-11-09T14:07:48Z-
dc.date.available2016-11-09T14:07:48Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationGaete Aguirre, E. A. (2016). Plan de negocios para la creación de una empresa productora y comercializadora de accesorios de vestimenta formal para hombres con asesoramiento de imagen post-venta en línea en la ciudad de Quito (Tesis de pregrado). Universidad de las Américas, Quito.es_ES
dc.identifier.otherUDLA-EC-TIC-2016-70-
dc.identifier.urihttp://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/5905-
dc.descriptionThe business plan consists in the creation of a company dedicated to the production and commercialization of formal dress accessories of men, delivering an image consulting service post-sale online, focusing on three products: ties, pocket squares and cufflinks. The purpose of the project is to determine the feasibility of the business idea through a qualitative and quantitative research market through a survey of 50 surveys, one focus group and two experts interviews; the establishment of a marketing mix; and a financial assessment. As a result, it was determined that the target market is made up of 12.189 men in Quito with aged between 20 and 55, who dress formally for work and quarterly purchase formal dress accessories. In addition, the marketing strategy established was marketing concentrate or niche because it allows to the company to focus all their efforts and resources to a specific segment of the market, seeking to maximize the participation of company in that segment.en
dc.description.abstractEl objetivo del plan de negocios es la creación de una compañía productora y comercializadora de accesorios de vestimenta formal masculina que entregue un servicio de asesoría de imagen post venta en línea, enfocándose en tres líneas de productos: corbatas, pañuelos y mancuernas...es_ES
dc.format.extent30 p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherQuito: Universidad de las Américas, 2016es_ES
dc.subjectPLANEACIÓN EMPRESARIALes_ES
dc.subjectINVESTIGACIÓN DE MERCADOSes_ES
dc.subjectINDUSTRIA TEXTILes_ES
dc.subjectASESORÍA DE IMAGENes_ES
dc.subjectQUITO-ECUADORes_ES
dc.titlePlan de negocios para la creación de una empresa productora y comercializadora de accesorios de vestimenta formal para hombres con asesoramiento de imagen post-venta en línea en la ciudad de Quitoes_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Aparece en las colecciones: Ingeniería Comercial

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