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dc.contributor.advisorEgas Paredes, Gioconda Gabriela-
dc.creatorLara Saltos, Andrea Cecilia-
dc.date.accessioned2016-02-04T16:41:40Z-
dc.date.available2016-02-04T16:41:40Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationLara Saltos, A. C. (2015). Plan estratégico de comunicación para fortalecer la imagen institucional de la dirección de tránsito, transporte y movilidad de Gadma (Tesis de maestría). Universidad de las Américas, Quito.es_ES
dc.identifier.otherUDLA-EC-TMDCEI-2015-35-
dc.identifier.urihttp://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/4543-
dc.descriptionThis paper titration generated great interest because with this we sought to determine the perception of the public regarding the activities of the Directorate of Traffic, Transport and Mobility (DTTM-GADMA) from the city of Ambato, and in turn, contribute positively in the order and harmony in the good life of citizens ambateños. Thanks to the positive contribution by the authorities DTTM and residents of the city of Ambato, there were feasibility of conducting research, contributing to accurate and timely information the order to obtain the information necessary to strengthen the image DTTM of the city of Ambato, with the support of the Municipal Government. They can be categorized as direct beneficiaries of this project to the people of the city of Ambato, authorities and agents, focusing its management toward harmony, order and good living of the sector; recognizing agents such as control agencies and promoters of education in reducing accidents, violations, fines or loss of life. This work aims to highlight the activities to be undertaken in coordination with agents DTTM-GADMA; through the implementation of measures of internal communication that allow public servants identify themselves with the identity; knowing, adopting and appropriating organizational values, mission and vision, and all kinds of information in this direction, in order to disseminate them to the public interest; in this way, it will come to strengthen the image of the DTTM. Strategic communication was the main focus of this research, defining the use of originality and creativity in the actions and strategies implemented to strengthen the image of the DTTM, through a strategic communications plan that will enable communication and strengthen the identity of the Directorate Traffic, Transport and Mobility GADMA.en
dc.description.abstractEl presente trabajo de titulación generó gran interés ya que con esto se buscó determinar la percepción de los públicos respecto de las actividades que realiza la Dirección de Tránsito, Transporte y Movilidad (DTTM-GADMA) de la ciudad de Ambato, y a su vez, contribuir positivamente en el orden y armonía en el buen vivir de los ciudadanos ambateños...es_ES
dc.format.extent199 p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherQuito: Universidad de las Américas, 2015es_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.subjectPLAN DE COMUNICACIÓNes_ES
dc.subjectIMAGEN INSTITUCIONALes_ES
dc.subjectDIRECCIÓN DE TRÁNSITO, TRANSPORTE Y MOVILIDADes_ES
dc.subjectCULTURA ORGANIZACIONALes_ES
dc.titlePlan estratégico de comunicación para fortalecer la imagen institucional de la dirección de tránsito, transporte y movilidad de Gadmaes_ES
dc.typemasterThesises_ES
Aparece en las colecciones: Maestría en Dirección de Comunicación Empresarial e Institucional

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