Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/3466
Tipo de material : bachelorThesis
Título : Producto Multimedia de Turismo de Quito
Autor : Martínez Espinosa, Pablo Andrés
Tutor : Pavón Levoyer, Alexis Neptalí
Palabras clave : TURISMO;DISEÑO WEB;IMAGEN DIGITAL;INTERFAZ
Fecha de publicación : 2011
Editorial : Quito: Universidad de las Américas, 2011
Citación : Martínez Espinosa, P. A. (2011). Producto multimedia de turismo de Quito (Tesis de pregrado). Universidad de las Américas, Quito.
Resumen : Un producto multimedia se desarrolla a través de programas informáticos buscando satisfacer una necesidad de la población o un cliente, parte de una idea inicial y del análisis de un grupo objetivo, para definir los aspectos de diseño y funcionalidad correctos para obtener un producto exitoso, donde su producción tome el menor riesgo posible para ser exitosa, en un menor tiempo optimizando costos de personal...
Descripción : A multimedia product was developed through computer programs seeking to satisfy a need of a client , it starts with an initial idea and the analysis of a target group, to define the aspects of design and function correctly for a successful product, where production take the lowest possible risk to be successful in less time and optimizing staffing costs. To obtain a correct multimedia is important to have objectives about what to communicate and how it will be transmit the information, it follows a logical structure starting with an initial layout of the site, that will allow us to know the arrangement of objects within a page and describe the site structure allowing navigability which will be presented to the user, these two phases are very important because they depend on them that the objectives are met in full. The design and programming of a product required to consider basics of composition, color, typography, seeking to optimize according to the media that will be published, whether the Internet, CD-ROM, touch screens, to minimize errors and transmitting information interactively, new technologies help us to provide customers new trends in advertising, trade, information, adapting to the current time, looking for human interaction and provide information through new ways of touch technology.
URI : http://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/3466
Aparece en las colecciones: Licenciatura en Multimedia y Producción Audiovisual

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
UDLA-EC-TMPA-2011-04.pdf1,31 MBAdobe PDFVista previa
Visualizar/Abrir


Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons