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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorTorres Contreras, Diego Patricio-
dc.creatorDonoso Larrea, Juan Francisco-
dc.creatorGuayasamín Urquizo, David Sebastián-
dc.date.accessioned2015-06-30T20:17:42Z-
dc.date.available2015-06-30T20:17:42Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationDonoso Larrea, J. F.; Guayasamín Urquizo, D. S. (2014). Plan de negocios para la importación de libros usados y nuevos, en Idiomas anglosajones y comercialización, en el centro histórico de La ciudad de Quito (Tesis de pregrado). Universidad de las Américas, Quito.es_ES
dc.identifier.otherUDLA-EC-TIC-2014-09-
dc.identifier.urihttp://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/2167-
dc.descriptionThe business plan for the importation of used and new books, in Anglo-Saxon languages, in the Historic Center of the City of Quito; aims to provide the best literary material to the large number of foreign tourists who are fluent in English, which are passing through the city of Quito. Methods for gathering information for the project, and the methods of reasoning, decision making and analysis, correspond to all the material learned throughout the academic career of the creators of this document. Higher reading habits, both in quantity and quality, of foreigners who speak English fluently, whether they are American or European; provide the opportunity for the existence and development of the business plan in question. The location of the premises in which the literary material is marketed is extremely important as the location is a strategic factor for achieving sales targets. Without the correct location, which will provide a wide dissemination and promotion of local, it will not succeed. Throughout the development and growth of the publishing industry in Ecuador, there have never been any restrictions or special charges for the importation of books. All factors together allow for a smooth development of the projecten
dc.description.abstractEl plan de negocios para la importación de libros usados y nuevos, en idiomas anglosajones y comercialización en el centro histórico de Quito, tiene como objetivo proveer del mejor material literario a la gran cantidad de turistas extranjeros que dominan el idioma ingles, los mismo que se encuentran de paso en la ciudad de Quito. Los métodos para el levantamiento de información durante el desarrollo del proyecto, asi como los métodos de razonamiento, toma de decisiones y análisis, corresponden a todo el material aprendido a lo largo de toda la carrera universitaria de los creadores de este documento...es_ES
dc.format.extent171 p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherQuito: Universidad de las Américas, 2014es_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/es_ES
dc.subjectMATERIA PRIMAes_ES
dc.subjectMARKETINGes_ES
dc.subjectPUBLICIDADes_ES
dc.subjectLOCALIZACIÓN GEOGRÁFICAes_ES
dc.titlePlan de negocios para la importación de libros usados y nuevos en idiomas anglosajones y comercialización, en el centro histórico de la ciudad de Quitoes_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Aparece en las colecciones: Ingeniería Comercial

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