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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.creatorJaramillo Flores, Julia Mireya-
dc.date.accessioned2015-06-24T15:06:57Z-
dc.date.available2015-06-24T15:06:57Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationJaramillo Flores, J. M. (2011). Análisis de las Estrategias de Mercadeo utilizadas en Redes Sociales por Empresas Telefónicas operando en el Ecuador (Tesis de pregrado). Universidad de las Américas, Quito.es_ES
dc.identifier.otherUDLA-EC-TLCEAM-2011-02-
dc.identifier.urihttp://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/1936-
dc.descriptionThe present work has been realized because there is the new forms of relationship in the ultimate years named social networking, this connection of people do think in the new form to communicate the products, to take possession of market, to approach consumers, to offer promotion and the most important thing to have direct relationship with the consumers allowed to interact and listen direct of the clients what to think, need and want of this product or service to make it closely linked groups and this is very important in the time of sell. In Ecuador to increase to use of mobile devices, mobile units, ipads and computers with direct access to internet and it is to change the business strategy. Is important to know that the social networking to give the results of effectiveness and the companies find to quantify the investment with indicators like downloads comments, clicks, etc. When the people access in the social networking can to find interactive contents and these are very interesting for the brands because the consumers are motive for the interaction and find more information of the company, product or service in web page or sale of points. For all of these can to determinate that the companies think in strategies in this social network for the target.en
dc.description.abstractEl presente trabajo ha sido realizado debido a la nueva forma de relacionarse que se ha presentado los últimos años denominada comunidad social o redes sociales, estas interconexiones de personas han hecho que las empresas piensen en una nueva forma de comunicar sus productos, posesionar sus marcas, llegar a los consumidores, ofrecer promociones y lo más importante tener una relación directa con el consumidos permitiendo interactuar y escuchar de la boca del cliente lo que piensa...es_ES
dc.format.extent77 p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherQuito: Universidad de las Américas, 2011es_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/es_ES
dc.subjectANÁLISIS DE MERCADOes_ES
dc.subjectPLANIFICACIÓN ESTRATÉGICAes_ES
dc.subjectREDES SOCIALESes_ES
dc.subjectTECNOLOGÍAS DE LA INFORMACIÓN Y COMUNICACIÓNes_ES
dc.titleAnálisis de las estrategias de mercadeo utilizadas en redes sociales por Empresas telefónicas operando en el Ecuadores_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Aparece en las colecciones: Licenciatura en Ciencias Económicas y Administrativas Mención Marketing

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