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Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorPazos León, Marco Vinicio-
dc.creatorAcuña Moreno, Byron Andrés-
dc.date.accessioned2015-06-14T00:54:43Z-
dc.date.available2015-06-14T00:54:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationAcuña Moreno, B. A. (2014). Plan de mejoramiento de la empresa mad house industry en la ciudad de Quito (Tesis de pregrado). Universidad de las Américas, Quito.es_ES
dc.identifier.otherUDLA-EC-TIM-2014-12-
dc.identifier.urihttp://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/1378-
dc.descriptionThis work degree meets the need of improvement and development of a business that is becoming ever in Ecuador and Latin America, the business of the production of audio and video advertising . This business was created by three pioneers in their quest decided to venture into this competitive world having a very high creative component that needs high capacity to reach the receivers of messages that enterprise customers want to issue through the work performed. Mad House Industry has managed to consolidate as one of the companies with the best creative results and greater diversity of resources for the production of all kinds of advertising, handling concepts have become the spearhead of their work at the national level obtaining a great satisfaction and loyalty of its main allies and has drawn the attention of its competitors , despite being a young company in the market. The excellent technical and creative results should be supported by an excellent administrative process, and get the real reason for making this work degree, as there are shortcomings that need to be carefully analyzed and which are the main reason for this work is of great importance in the development not only of business as such, but to turn it into an industry benchmark . This study becomes the most appropriate tool to develop the knowledge acquired throughout the attended career by performing an application of them all, the improvement of a real company, in operations and in fact constituted so that you can check the efficiency of the scientific method in the practical issues of business activity.en
dc.description.abstractEl presente trabajo de titulación responde a la necesidad del mejoramiento y desarrollo de un negocio que está tomando mucha fuerza en el Ecuador y en Latinoamérica, el negocio de la producción de audio y video para publicidad. Este negocio fue creado por tres pioneros que en su búsqueda decidieron incursionar en este mundo tan competitivo que tiene un componente creativo muy alto y que necesita alta capacidad para poder llegar a los receptores de los mensajes que los clientes de la empresa quieren emitir a través de los trabajos realizados. Mad House Industry se ha logrado consolidar como una de las empresas con mejores resultados creativos y con mayor diversidad de recursos para la producción de todo tipo de publicidades, los conceptos que maneja se han convertido en la punta de lanza de su trabajo a nivel nacional, obteniendo una gran satisfacción y fidelidad de sus principales aliados y ha llamado la atención de sus competidores, pese a ser una empresa joven en el mercado…es_ES
dc.format.extent136 p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherQuito: Universidad de las Américas, 2014es_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/es_ES
dc.subjectPLAN DE NEGOCIOes_ES
dc.subjectINDUSTRIAes_ES
dc.subjectCOMERCIALIZACIÓNes_ES
dc.subjectGESTIÓNes_ES
dc.titlePlan de mejoramiento de la empresa mad house industry en la ciudad de Quitoes_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Aparece en las colecciones: Ingeniería en Marketing

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