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Tipo de material : bachelorThesis
Título : Plan de negocio para la fabricación de brasiers tipo bralette para mujeres de la ciudad de Quito que han pasado por el proceso de mastectomìa y lumpectomía posterior al cáncer de mama
Autor : Cueva Barrazueta, Ana María
Tutor : Lascano Lozada, Diana Carolina
Palabras clave : INDUSTRIA TEXTIL;PRODUCCIÓN INDUSTRIAL;LENCERÍA;ROPA INTERIOR
Fecha de publicación : 2019
Editorial : Quito: Universidad de las Américas, 2019
Citación : Cueva Barrazueta, A. M. (2019). Plan de negocio para la fabricación de brasiers tipo bralette para mujeres de la ciudad de Quito que han pasado por el proceso de mastectomìa y lumpectomía posterior al cáncer de mama (Tesis de pregrado). Universidad de las Américas, Quito.
Resumen : A continuación, se desarrollará un plan de negocio, el cual expone un análisis necesario para poder comprobar su factibilidad mediante una investigación previa al caso, a través del desarrollo de la industria manufacturera, aprovechando la fomentación en los mercados gracias al apoyo del gobierno y nuevas tecnologías…
Descripción : Following you will find a business plan will be developed, which exposes a necessary analysis to be able to verify the viability through a previous investigation to the case, based on the development of the manufacturing industry, taking advantage of the promotion in the markets thanks to the support of the government and new technologies. The necessity appears at the time when the rates of catastrophic illnesses increased per year; in this case, breast cancer is one of the first places to hold within the deadly diseases in Ecuador (FIGURES 2018). First of all, the analysis was made based on the external environment of the market where one of the greatest international opportunities was identified, which is the relationship between the European Union and Ecuador through the Multipartes treaty, allowing the elimination of tariffs among themselves. The target market is those women who suffer from breast cancer disease within the city of Quito after the radical change in their lifestyle. In addition to, a quantitative and qualitative analysis of the client was conducted by interviews and surveys directed to the target market, leading to the majority of women with breast cancer going through the process of breast mutilation based on lumpectomy or mastectomy of the breast. Finally, after the market analysis, the company will be incorporated as a public limited company, which through a financial analysis of a period of 5 years, giving rise to the viability of the project with an Internal Rate of Return of 22.66 percent of.
URI : http://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/11457
Aparece en las colecciones: Ingeniería en Negocios Internacionales

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